Friday, August 28, 2009

the first day is adam day

Yesterday was my first day of senior year, and I felt like Adam deserved to dominate my first day of school outfit. You know, since I LOVE HIM and all.


I even Adamized my binder: (the picture turned out even more pixely than usual)

Except I might take him off my binder because I'm sick of answering tons of questions from people who don't really watch the show or know about him.

"Who's that guy on your binder?"
"Adam Lambert."
"Who's that?"
"The most amazing singer ever."
"Oh."
-_-

PS: I MET ADAM OMG.
I went to the American Idol Concert last Saturday, and I unfortunately never got around to posting about it! Thus I'm combining it with my first day of school post, since it's so perfectly related :)

So sit back, ladies and gentlemen, and enjoy a short photo journal of my concert experience. (and yes, in the second to last picture it's MY NOSE in the same picture as Adam.)










WE HAD A CONVERSATION, ADAM AND ME!
He was going through really really fast just signing autographs, so I decided to actually say something besides "OMG I LOVE YOU" like the other screaming girls, haha.

Me: "Can I have a hug?" *puppy dog eyes*
Him: "Aw, will this work?" *touches my arm*
Me: [speechless] "uhh yes! thanks!" *starstruck*
Him: "Here's another one. That's your hug" *amazing signature Adam smile and wink*

I was on a complete natural high for the next four days. I love him.

30 comments:

Louie in Wonderland said...

OMG!! I would die or faint if my favorite rock star hugged me!!! :) You are one lucky girl! It looked like you had an incredible time. BTW I love your skirt!
Sincerely Louie, Ciao!

Kumiko Mae said...

Love him too! he's so amazing!!!

cassandra noëlla said...

im not really lucky either, so thats why i was way surprised when i won. haha
& thank you.. its one of my good days.. i don't normally take photos of myself but since i never get out i figured i'd let the blogosphere know what i look like lately. haha

that guy wears makeup.. i can't handle that.. i hardly wear make up. i'm afraid of him.

Nadine said...

Oh that sounds like he is a really nice guy :).

yiqin; said...

Woah, his eye makeup is nice :D

Jess said...

OMG! you'r SO lucky...I'd probably die just to see Kris or Adam!
they're AMAZING :)

Sharon Rose said...

What a fabulous experience for you, thats great stuff!

daisy kate said...

Aww haha, I rememberb meeting Blaine from Mystery Jets last year and I was soooo happy for ages! thank you for your comment on my blog sweet :) www.dazedyoungmess.blogspot.com

magnoliaamber said...

Thanks for your recent comment;)
Hahaha I feel happy for you too; it has been so long that I have never felt so excited in that way about a particular singer...I think it was 5-6 years ago. Uh Oh I am not that old...but I never watch a concert of pop singer before...it must be very adventurous for you:)

Jennifer Fabulous said...

Yay for senior year! :)
Love that Adam binder and I'm totally freaking out that you got to meet him. That is SO awesome. He touched you! I would have fainted probably. Lol.

Winnie said...

That's so sweet that you met your idol. It's so exciting when it actually happens!

Gingeyginge said...

Thank you for visiting my blog

amoramor said...

i wish i could meet alex turner too =]
nice look, darling

amoramor said...

i wish i could meet alex turner too =]
nice look, darling

Ruta said...

i am sooo jealous. i love adam as well. he is sooo amazing and i'm so mad he didn't win idol, because he is truly the most amazing person ever. ahhh. if i saw him i would go all light-headed and faint. haha.

anyways i love the shirt, and hope you enjoy senior year.

Sara said...

I love Kris as well!! And wow his make up....LOVE!

CC said...

Omigosh! You lucky girl!
I love Kris Allen too. Is he super-cute or what? :)

Xx

C.Elizabeth and Natalia said...

Lucky girl!!

I agree with Cassandra Noella though... a guy who wears makeup kinda freaks me out. I mean, when it's that obvious... I still think he's awesome though!

C.Elizabeth

Ruxandra said...

that sounds amazing, meeting your fav singer.i'm not a fan of hims, since i didn't watch american idol, but he comes across as being a nice person.
p.s. i left you an award on my blog.

♥Aubrey said...

Starstruck you were :)- Ya for meeting him.

Lexie said...

you're such a cute fan girl!

Girl With The Bow Tie said...

oh my god. That's amazing! I love your shirt. And are you wearing pants or a skirt with it? Anyways, the top of your bottoms looks pretty awesome (did that even make sense.) Also, who DOESN"T know who he is? Silly people, pestering you..

Thanks so much for stopping by!
girlwiththebowtie.blogspot.com

Tasha said...

I can't believe you got to meet your biggest idol! lol Good for you! It sounds like you were on cloud nine!

Aimée, said...

thankyou so much for that lovely comment, I'm glad you found me...your blog is lovely! and your sense of style is amazing.

we share something in common, I like that. xxxx

ashley said...

Lucky girl! So cute about the "hug" :)

STARR said...

That's so cute! My mom is a big fan ;)

Ela said...

I love that you got to meet him! How fun to meet someone you actually really, really, like. Instead of bumping into some actor and thinking, "um, who was that again?".

So, have you washed your arm yet? :)

Left you an award on yesterday's post, hon! xx

Sher said...

How could anyone not know who Adam is?? He touched your arm!! You're so lucky, must have been such an unforgettable experience:)

Mi0umii said...

your dress *o* <3

Dandelionkisses said...

Oh you lucky girl! He is AMAZING and I am jealous :)